Η Guardian «έκοψε» τις στοιχηματικές διαφημίσεις από τις πλατφόρμες της
Οι ιδιοκτήτες της δημοφιλούς εφημερίδας διακόπτουν την προβολή διαφημίσεων από εταιρίες τυχερών παιχνιδιών στις εφαρμογές, εφημερίδες και ιστότοπούς της.
Οι ιδιοκτήτες της δημοφιλούς εφημερίδας διακόπτουν την προβολή διαφημίσεων από εταιρίες τυχερών παιχνιδιών στις εφαρμογές, εφημερίδες και ιστότοπούς της.
Σε μια απόφαση που έχει τεθεί σε εφαρμογή από την Πέμπτη (15/06), η βρετανική ειδησεογραφική εφημερίδα «Guardian» έβαλε τέλος στις διαφημίσεις από στοιχηματικές εταιρίες και online casino live.
Με σχετικό μήνυμα που εμφανίζεται στις ψηφιακές πλατφόρμες της, η Guardian ξεκαθαρίζει ότι δεν θα δέχεται πλέον διαφημίσεις τζόγου, ώστε να προσφέρει έναν ασφαλή και ευχάριστο χώρο για όλους τους αναγνώστες της.
Η απαγόρευση ισχύει παγκοσμίως σε όλα τα διαδικτυακά και έντυπα καταστήματα του ομίλου, συμπεριλαμβανομένων των Guardian, Observer και Guardian Weekly.
Πρόκειται για μια απόφαση που θα κοστίσει «πολλά εκατομμύρια» στην Guardian, σύμφωνα και με τον απερχόμενο CEO της Guardian Australia, Νταν Στίντον:
«Δεν θα προχωρήσω σε λεπτομέρειες, αλλά η διαφήμιση στοιχηματισμού έχει αυξηθεί μαζικά για εμάς τα τελευταία χρόνια και αυτός είναι ο λόγος που νιώθουμε πιο άβολα με την παρουσία της, επειδή αισθανόμαστε ότι δεν ευθυγραμμίζεται με τις συντακτικές και δημοσιογραφικές μας αξίες.
Από την άλλη, λαμβάνοντας αυτή την απόφαση ουσιαστικά απενεργοποιούμε μια από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές μας κατηγορίες και την ταχύτερα αναπτυσσόμενη, με τον αντίκτυπο φυσικά να είναι πολλά χαμένα εκατομμύρια».
Ο Στίντον παραδέχθηκε ότι μία τέτοια απώλεια εσόδων θα είναι οδυνηρή για τον όμιλο βραχυπρόθεσμα, ωστόσο η αυξημένη εμπιστοσύνη από το κοινό της μετά από μια τέτοια απόφαση θα αποτελέσει μακροπρόθεσμο κέρδος.
«Τα περισσότερα παράπονα που είχα από τους αναγνώστες ήταν για τις διαφημίσεις τζόγου», αναφέρει εξάλλου η αρχισυντάκτρια της Guardian Australia, Λενόρ Τέιλορ.
Σχετική έρευνα της αμερικανικής εταιρείας μέτρησης πληροφοριών, Nielsen, δείχνει ότι οι εταιρίες τυχερών παιχνιδιών και στοιχημάτων ξόδεψαν 310 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις μόνο το 2022, αποτελώντας μια από τις πιο αξιόπιστες πηγές εισοδήματος για τις εταιρίες μέσων ενημέρωσης.
«Σαφώς υποστηρίζουμε πλήρως την απόλαυση των αθλημάτων και σεβόμαστε τις επιλογές των ατόμων να συμμετέχουν σε τυχερά παιχνίδια. Η ανησυχία μας έγκειται στη διάχυτη φύση των στοχοποιημένων διαφημίσεων που παγιδεύουν μια μερίδα οπαδών των σπορ σε έναν εθιστικό κύκλο», συμπλήρωσε η Λενόρ Τέιλορ.
Διαβάστε επίσης:
- Γαλλία: Απαγορεύεται η χρήση αθλητών σε διαφημίσεις τζόγου
- Λήστεψε 1.500 ευρώ από επίγειο πρακτορείο και τα έπαιξε σε άλλο!
- Οικονομική «εκτόξευση» της αγοράς τυχερών παιχνιδιών για κινητά έως το 2030!
- Έχασε όλη την κληρονομιά στον τζόγο και έκλεψε 21 χιλιάδες λίρες από τον εργοδότη της
21+ | Αρμόδιος Ρυθμιστής ΕΕΕΠ | Κίνδυνος εθισμού & απώλειας περιουσίας | Γραμμή βοήθειας ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | Παίξε Υπεύθυνα
Νόμιμες Στοιχηματικές Εταιρίες στην Ελλάδα